2015年3月9日星期一

3月9日 感謝の日

3月9日係日文同「Thank you」既發音一樣,
所以係今日係感謝之日...

雖然唔知係咪真係會有人在看這個...
不過,如果有的話,
很想襯今日呢個日子同支持我「踊ってみた」/看我BLOG的朋友講聲
自撮り
Thank youThank you

ありがとう謝謝你

落ち込む(orz)...有時會有點覺得鬱悶的時候...
因為Youtube同Niconico唔同,
有人咁左キライDislike呢個制...
(=´;ω;`=)所以就有點傷心了...↓

ショック心情...鬱
轉個頭去諗、

其實世界上,唔係所有人都會理所當然地鐘意你。
所以好開心同好感激每一位喜歡我「踊ってみた」影片的朋友感謝

棒人間我好鐘意跳舞...
不過有一段時間唔知自己跳舞泥做乜、
所以放棄左一段時間...orz

自從知道左有「踊ってみた」呢樣野存在之後、
睇到我好鐘意既ハート踊り手まりやん既踊ってみた影片就諗、

我都想為左睇既人去跳舞,幸拍一D可以令人睇完打起精神既影片...
如果可以做到的話,我都會好開心...元気モリモリ

チアリーダー因為有支持我既人、
所以我先可以堅持落去腕。

雖然我唔係好識表達自己、
但好想再講多次

ンモー真係好多謝你!!ハート

唔知...可唔可以將呢份心情傳達到比你呢?

沒有留言:

發佈留言